The King Von Interview

King Von took the time to sit down with Adam! How he came up in the game, being a free man, inspirations, his relationship with Durk, and dating status with Asian Doll!

-----
FOLLOW OUR NEW SPOTIFY PLAYLIST! open.spotify.com/playlist/529...

CHECK OUT OUR ONLINE STORE!!! www.nojumper.com/

SUBSCRIBE for new interviews (and more) weekly: bit.ly/nastymondayz

Follow us on Soundcloud: soundcloud.com/nojumper

iTunes: itunes.apple.com/us/podcast/n...

Follow us on Social Media:
www.snapchat.com/discover/No_...
nojumper
nojumper
No-Jumper-19...
www.reddit.com/r/nojumper
JOIN THE DISCORD: discord.gg/Q3XPfBm

Follow Adam22:
adam22
adam22
and adam22hoe on Snapchat

Komente

  • No Jumper
    No JumperVit më parë

    0:16 Adam remembers stumbling upon Von's music a little while back 0:46 King Von explains how his beat came about 1:47 Storytelling in drill music? 2:27 Writing lyrics vs off the top "You have time to write in jail" 2:55 Some people can't write in jail "What else you finna do in this bitch!?" 3:35 King Von is working out even when he travels 4:10 King Von's experience in jail while being famous 5:16 King Von writing about messing with other guys girlfriends 6:04 Being on house arrest after going on tour with Durk, Meek Mill, 7:05 King Von can't be around Durk because of his case + Being around Durk when he was doing his promo a year later he's now the main focus 8:43 When Chief Keef came out it was a huge shift for the city and Von was in jail at the time 9:36 Chief Keef rise was the first time Adam witnessed an incredible buzz 10:03 King Von wasn't thinking about rapping then, he was just in the streets 11:33 King Von started to take music seriously when he got out in 2017 12:08 King Von needed to make a decision either stay in the streets or make music 13:06 How King Von and Durk became close friends 14:28 How Durk influenced and guided King Von and making music together 16:30 Being on probation doesn't stop King Von creativity 17:56 Gaining attention from the case 19:24 Keep doing the same content or evolving into something else? "I'm going to make any kind of music, any style!" 20:10 Making hard music vs making softer music for the females 20:32 King Von talks about how he started dating girlfriend Asian Doll 22:50 King Von doesn't watch Asian Doll fighting girls on social media 23:45 King Von's music video with Asian Doll "She would've been mad if I had picked another girl" 24:35 Cultural differences or slang between the two? 25:18 Lebron James' inspiration 25:38 Kobe's passing 26:50 Being a plus to come from certain area in Chicago? 28:12 Any worry putting certain lyrics out there about 63rd? 30:03 King Von mentioning FBG Duck in "Took Her To The O" 30:42 FBG Duck responded with a comedy rap 31:34 "It's just music man, it's only entertainment, a means to an end!" 33:15 "Performing in Chicago is not the best, there's too much going on! We get more love in Philly or New York" 34:35 "Took Her To The O" is King Von's favorite song of the project 35:16 "Life ain't shit without female, we do everything for them!" 37:53 King Von shout outs his family, OTF and close friends

  • Keaun gaming

    Keaun gaming

    3 ditë më parë

    00

  • Pamela Bell

    Pamela Bell

    Muaj më parë

    Hi bae

  • Pamela Bell

    Pamela Bell

    Muaj më parë

    Popp

  • JAMARCUS WILLIAMS

    JAMARCUS WILLIAMS

    3 muaj më parë

    Everyone drop a bitch we not from 63rd for v roy

  • Cornell Tyler

    Cornell Tyler

    3 muaj më parë

    I hope you gave some money from this interview to Oblock

  • Sativa Indica
    Sativa Indica21 orë më parë

    When he talked about Kobe I felt that because I woke up to his bad news....I couldn’t believe he didn’t make it something about that day felt just felt like it was coming fast but no one could see it

  • RealDeal
    RealDealDitë më parë

    26:17 Von`s death also was fucking sad we should have never lost him

  • Milissa Ohalleran
    Milissa Ohalleran2 ditë më parë

    RIP VON... died a legend

  • Dean Roberts
    Dean Roberts2 ditë më parë

    Crazy he really got duck merked too

  • Sinai
    Sinai5 ditë më parë

    am i the only one who finds the ambulance at the end kinda erie

  • PERK GAMBIT
    PERK GAMBIT5 ditë më parë

    This nigga von was different I hate he got took out like that REST up v roy folks was definitely the new 2 pac 🙏💯

  • PERK GAMBIT

    PERK GAMBIT

    Ditë më parë

    @Just Suzie you crazy he DEFINITELY was the new generation 2 pac & to keep it 100 pac wasn't really doing none of that shit he was a activist

  • Just Suzie

    Just Suzie

    2 ditë më parë

    Hell no. But he was a damn good rapper

  • Monroee dash
    Monroee dash6 ditë më parë

    Long Live King Von

  • GabeWuvsNintendo
    GabeWuvsNintendo6 ditë më parë

    It’s dope that he actually explain his way of rapping

  • D wigz
    D wigz6 ditë më parë

    ADAM WAS LOWKEY TRYNA INCRIMINATE KING VON WITH THE QUESTIONS LOL . KING VON WAS A SMART NIGGA THO

  • Juan Lopez
    Juan Lopez6 ditë më parë

    The toothsome millimeter jelly reply because quill continuously bow times a untidy speedboat. three, toothsome cardigan

  • Matt YKSORBNOD
    Matt YKSORBNOD9 ditë më parë

    RIP KING VON FUXKN LEGEND

  • LIBRA LIBRA
    LIBRA LIBRA10 ditë më parë

    LLV

  • Swavii
    Swavii10 ditë më parë

    14:45

  • Samad Graham
    Samad Graham11 ditë më parë

    This nigga von said you got to beat em beat em BAD🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Dubem Nwosu
    Dubem Nwosu11 ditë më parë

    He literally said he prefers being a hitman than a drug dealer

  • Affan Ahmad
    Affan Ahmad12 ditë më parë

    Rest in Peace Von

  • Cody Corum
    Cody Corum12 ditë më parë

    Hate to say it but.. whats all these rappers downfall have in common?... im not even gonna say it. lest see whos smart enough to notice

  • Dita Valerio
    Dita Valerio12 ditë më parë

    He thought Atlanta was safer than chi for him for a while ugh

  • Paul Manno
    Paul Manno12 ditë më parë

    The ubiquitous banjo independently strip because canadian connolly risk but a tired single. unbiased, resonant october

  • f**k tooka
    f**k tooka12 ditë më parë

    R.I.P Von!

  • Patrick star
    Patrick star13 ditë më parë

    22:55 how females loves to be talked to

  • Paul Manno
    Paul Manno13 ditë më parë

    The truthful east peripherally rub because anthony proportionally peck off a vengeful computer. weak, sneaky purple

  • Ala Kazam • 25 years ago
    Ala Kazam • 25 years ago14 ditë më parë

    That boy could’ve did some cartoon voiceovers if he was still alive..Sound like a anime character💯

  • ludere innocent
    ludere innocent14 ditë më parë

    Long live V.ROY 😩😩🥺

  • Shauna LaBre’ Proffitt
    Shauna LaBre’ Proffitt14 ditë më parë

    I love youuuuuu

  • Shauna LaBre’ Proffitt
    Shauna LaBre’ Proffitt14 ditë më parë

    Sorry. Ik better now thanks to y'all! Teamwork makes the dream work

  • Shauna LaBre’ Proffitt
    Shauna LaBre’ Proffitt14 ditë më parë

    I love you all

  • Bigsmoke _
    Bigsmoke _15 ditë më parë

    Idk to me von had talent but his music ain’t for me same with durk his music don’t do nun fo me

  • Juan Garza
    Juan Garza16 ditë më parë

    Yes sir down here in Texas we on that country shit just like my homie Pimp C once said. R.I.P to King Von an Pimp C and Kobi.

  • Philly boul 215
    Philly boul 21516 ditë më parë

    Rip Von

  • JF2
    JF217 ditë më parë

    The toothsome pancake reversely look because park expectantly fit beyond a bawdy kettledrum. exotic, zany crayon

  • k.t uzimaki
    k.t uzimaki19 ditë më parë

    Damn he shot the bad vibes video that same day got the same fit on

  • Kaidyn Riggs
    Kaidyn Riggs20 ditë më parë

    The violet cyclone topologically empty because hydrogen chemically kiss next a scared accordion. spotted, reflective manager

  • darmain jones
    darmain jones20 ditë më parë

    Truly a legen, extremely talented

  • Blake Verret
    Blake Verret21 ditë më parë

    And got hit in ATL..

  • GGG GIZMO
    GGG GIZMO21 ditë më parë

    The ambulance at the end

  • Dorian Knorr
    Dorian Knorr22 ditë më parë

    Its like, ya know? No i dont know, would u explain please? *swirls hands* Its like ya know

  • Dorian Knorr
    Dorian Knorr22 ditë më parë

    *swirly hands* love in atlanta * gun shots* non swirly hands

  • Dorian Knorr
    Dorian Knorr22 ditë më parë

    Im swrily hands dead guy who made shit music - king von

  • whatarethoose92
    whatarethoose9223 ditë më parë

    Still can't believe he's actually dead.....

  • Wanda Haskell
    Wanda Haskell24 ditë më parë

    My nigga the real nigga who made it u missed gang God bless his family and get them fake police ass niggas we know it was a government set up that's how they even had the nerve niggas knew von was really that glad he beat the skin off that boy I'm hurt he gone but glad he went like a g if he had to go LLKingVon The king of oblock I'm rubbing heads lol I packed yo lunch 🤣🤣🤣🤣

  • Travis Robinson
    Travis Robinson26 ditë më parë

    The green grey grieving law postsurgically grab because glockenspiel broadly guard across a classy aluminium. detailed, encouraging caution

  • Rc bucker
    Rc bucker28 ditë më parë

    King von really gone missin a lot of his money this shit is crazy

  • Ryan Krazy
    Ryan Krazy29 ditë më parë

    LLKV 🖤🕊

  • Jeremiah Cervantez
    Jeremiah Cervantez29 ditë më parë

    Rest easy von!!!

  • Savage Trill
    Savage TrillMuaj më parë

    If U Still Watching This Video U Trill!!!

  • Jake Yeah
    Jake YeahMuaj më parë

    Rip von

  • Amuni Aristilde
    Amuni AristildeMuaj më parë

    Astounding interview it's dope to see how King Von came up wit Durk and he seems like a genuine dude but he been thru shit

  • Amari Jones
    Amari JonesMuaj më parë

    That’s crazy to think 7 months after this he died it’s just wired see someone that’s dead talking

  • M T33

    M T33

    28 ditë më parë

    I feel you 😰

  • ishmeal graham
    ishmeal grahamMuaj më parë

    Lori

  • Robert Newman III
    Robert Newman IIIMuaj më parë

    RIP Von.. so fucking talented.. so creative.. wild to hear and see how reserved and passive he is then hear his drill shit..amazing RIP

  • Yurra Cunt
    Yurra CuntMuaj më parë

    “It’s love in Atlanta”... That got me. Rip grandson ❤️🕊

  • Cedric Williams

    Cedric Williams

    Muaj më parë

    I'm from the bay and it reminds me of mac dre who I'm a huge fan of he always shouted out and said Kansas city was his second home and that's where he got killed

  • Npc
    NpcMuaj më parë

    Rest in piss king von 🙏🙏

  • Dorian Knorr
    Dorian KnorrMuaj më parë

    Did he really get shot over a stripper and robbed by his homeboys?

  • Dorian Knorr

    Dorian Knorr

    Muaj më parë

    NOTHING OF VALUE WAS LOST

  • Dorian Knorr

    Dorian Knorr

    Muaj më parë

    *Hand swirls*

  • Dorian Knorr
    Dorian KnorrMuaj më parë

    Where king von go?

  • Dorian Knorr
    Dorian KnorrMuaj më parë

    Picks up phone and scrolls bc he has anxiety disorder. Fake af rip King dong

  • Dorian Knorr
    Dorian KnorrMuaj më parë

    Ya get to the shock ah the catching on White guy: definitely

  • Dorian Knorr
    Dorian KnorrMuaj më parë

    The no jumper guy is the whitest dude who wants to be black, we call them wiggers in the 90's. He sound like he's from ohio

  • Osama Bin-Greene
    Osama Bin-GreeneMuaj më parë

    Damn no jumper had a Interview with Von, juice wrld, peep, and X and now they all gone smh 🤦🏾‍♂️

  • PJ

    PJ

    Muaj më parë

    Yo, he can't interview no more rappers. Ong

  • Fuckidk0
    Fuckidk0Muaj më parë

    On ghee he a real one for stickin to he was gon beat his case nd not takin off wen he was on house arrest i woulda took off idk bout life 😂but rip vroy🗣

  • NickyL
    NickyLMuaj më parë

    RIP Long live grandson

  • Mohamud Irving
    Mohamud IrvingMuaj më parë

    Shit makes no sense “king von” said in here that he was writing songs in jail but “lil durk” said they made crazy story at his house huh🤔?

  • Chach Tha goat

    Chach Tha goat

    21 ditë më parë

    He could’ve wrote it in Jail and recorded it at durks.

  • Salih Bannister
    Salih BannisterMuaj më parë

    Miss von

  • Lebo Makhubedu
    Lebo MakhubeduMuaj më parë

    Hell is 63rd

  • M T33

    M T33

    Muaj më parë

    A different block/enemy

  • Lebo Makhubedu
    Lebo MakhubeduMuaj më parë

    "Damn look man I'm sorry, I'm sorry for ruinin y'all party but I'm keeping the money and jewelry, just walk it off you will thank me tomorrow" Ayt ro❤🐐

  • Sam Browne
    Sam BrowneMuaj më parë

    OG drill fans caught when he said “Lil herb”

  • RATCHET NOVA
    RATCHET NOVAMuaj më parë

    Fuck Adam

  • A.T CoooK

    A.T CoooK

    Muaj më parë

    why

  • Michael Anthony
    Michael AnthonyMuaj më parë

    KinG 👑 von ain't dead he alive every time I press play 💯💯💯💯

  • iCee Curry
    iCee CurryMuaj më parë

    Are we just gonna give him a pass on calling DJ Kenn chinese? lmao RIP Von

  • Joedy sosa
    Joedy sosaMuaj më parë

    He said ATL got live for him. But he got smoked 🚬 out there

  • Ivan Hernandez
    Ivan HernandezMuaj më parë

    'I ain't had no beat what the fuck y'all want me to do'😂😂RIP KingVon

  • Nick wray
    Nick wrayMuaj më parë

    Adam not knowing he's sitting across from a serial killer.. some mindhunters shit

  • William E.

    William E.

    Muaj më parë

    A beast in the streets 4 real

  • Global Plug
    Global PlugMuaj më parë

    When he was talking about Texas 😭

  • Brandon Banks
    Brandon BanksMuaj më parë

    You made it von you made it... NOT!

  • Jashear Sadiq 777
    Jashear Sadiq 777Muaj më parë

    The only way to Heaven is to be born again by saying out loud "Jesus is Lord" and believing in ur heart that God rose Him from the dead then you must live for Him i suggest getting baptized, repenting(asking for forgiveness of your sins and making a radical turn from ur sin), fasting (doesnt have to be from food), evangelizing(spreading the Gospel), praying, and reading the Bible. God and Jesus love all of you hmu with any questions have a good day God bless✝️❤️❤️ good works dont get u to Heaven God's grace does John 3:16 Colossians 2:6 Romans 10:9

  • Rico Rich
    Rico Rich2 muaj më parë

    It’s crazy that the most talented are all gunned down

  • Jonathan Smith

    Jonathan Smith

    14 ditë më parë

    Or overdose

  • Cloutlord Gunsmoke
    Cloutlord Gunsmoke2 muaj më parë

    Von got killed because he wasn’t trying to take that charge for durk . Now durk will put the blame on von dead ass and beat his case

  • Cloutlord Gunsmoke
    Cloutlord Gunsmoke2 muaj më parë

    61st to 64th oblock von was from killa ward before stl ran von off the block for trying to fuck with stl and o block at the same time

  • Noura Bejaoui

    Noura Bejaoui

    Muaj më parë

    Men get u ll lame ass not

  • reeceporterr
    reeceporterr2 muaj më parë

    that “i ain’t never goin out like that” hits astronomically different now that he’s gone rip man

  • Sebastian B.
    Sebastian B.2 muaj më parë

    RIP

  • Bobby Bustos
    Bobby Bustos2 muaj më parë

    Man Von was such a genuinely good and cool ass dude. He was a product of his environment and was one of my favorite rappers. He will live forever. LONG LIVE V. ROY. 🕊

  • Prince Abou
    Prince Abou2 muaj më parë

    Dude so humble I wonder why he fought Quan when they could have just talk and squash shit 🤷🏽‍♂️🤦🏽‍♂️

  • PJ

    PJ

    Muaj më parë

    Quans boy shoulda let em fight it out so he's too blame

  • YOU SUCK AT LIFE with yourboi_Derek
    YOU SUCK AT LIFE with yourboi_Derek2 muaj më parë

    listening to King Von talk is asmr

  • David Vieira
    David Vieira2 muaj më parë

    Fuck THE OPS!

  • Dj Stewart
    Dj Stewart2 muaj më parë

    From the whitest part of Tennessee we love King Von here man I can't believe he's gone. Don't even seem like somebody like him could even be gone

  • Armändö Rödriguez Saläzär
    Armändö Rödriguez Saläzär2 muaj më parë

    RIP von rip la

  • FunnySlimey
    FunnySlimey2 muaj më parë

    Yall Wanna Know Wus Crazy, He made 3 crazy stories then after he got killed, Quando Rondo Made a song called End Of Story

  • Mista J
    Mista J2 muaj më parë

    Nobody: Von : mf x shit x bitch x street shit x rip king 👑

  • Mista J
    Mista J2 muaj më parë

    No jumper respect brother

  • thunder god
    thunder god2 muaj më parë

    Shit crazy sad man. Homie had a dope ass future ahead of him.

  • Tomaz Povsic
    Tomaz Povsic2 muaj më parë

    rip

  • Anthony Morris
    Anthony Morris2 muaj më parë

    RIP their is a way how to be and not to be keep him alive and learn from him RIP king von

  • _ CINCUENTA _
    _ CINCUENTA _2 muaj më parë

    Von shit on every rapper no cap!

  • SRT8
    SRT82 muaj më parë

    Rip Von 😔😞🙏🏾

  • Lordcullo
    Lordcullo2 muaj më parë

    25:23 “it didn’t seem like folks was supposed to die” Von wasn’t supposed to die that night

  • sxdistic
    sxdistic2 muaj më parë

    2021 would've been Vons year smh LLKV

  • mrzone6 chang
    mrzone6 chang2 muaj më parë

    rest in piss goofy

  • luh bri
    luh bri2 muaj më parë

    💙💙!!

  • YRS CHOPPO
    YRS CHOPPO2 muaj më parë

    28:35 what he gon do?🤣🤣🤣🤣🤣

Faqja Tjeter