Aşk Mantık İntikam 12. Bölüm

Aşk Mantık İntikam 12. Bölüm Özeti:
Ozan’ın beklenmedik itirafıyla artık herkes, Ozan ve Esra’nın eskiden evli olduğunu öğrenmiştir. Olay anına Çağla ve Çınar’ın annesi Hande de dahil olur. Ozan ve Çağla’nın düğünü için geri sayım başlarken, Hande evliliği ile ilgili tereddütleri olan Çağla’yı Ozan’ı kaybetmemesi için yönlendirir. Esra ise artık olanlardan sonra Ozan’a öfke doludur.

Düğün günü yaklaştıkça Esra’ya olan aşkını içinden bir türlü atamayan Ozan, içten içe bu düğünün gerçekleşmesini istemez ancak Esra’yla yüzleşmekten ve konuşmaktan da kaçınır. Zeyno ve Musa birbirlerini deli gibi seven ikilinin mutsuz olmaması için ellerinden geleni yapmaktadırlar. Zeyno, düğünün başlamasına saatler kala Ozan’ın karşısına çıkar ve hiç bilmediği acı gerçeği anlatır. Esra ile yüzleşen Ozan, verdiği sözü tutup Çağla ile evlenecek midir?

Aşk Mantık İntikam Resmi ALthe Kanalı: althe.info/home/gQZ.html...
Resmi Facebook Sayfası: askmantikint...
Resmi Instagram Sayfası: askmantikintikam
Resmi Twitter Sayfası: askmantikintikm

OYUNCULAR:
Burcu Özberk
İlhan Şen
Burak Yörük
Melisa Döngel
Günay Karacaoğlu
Zeynep Kankonde
Süleyman Atanısev
Mehmet Korhan Fırat
Sevda Baş
Ceren Koç
Birgül Ulusoy
Tarık Şerbetçioğlu
ve
Mehmet Yılmaz

Komente

  • Gulcan Babayeva
    Gulcan Babayeva7 orë më parë

    Eko:bana bak sen banamı aşık oldun?🤣🤣🤣 Zeyno:ayy saçmalama be🤣🤣

  • Nuray
    Nuray9 orë më parë

    Bak size söylorum ozan caladan boşanıb esrayla ❤❤❤💍💍

  • Monika
    Monika9 orë më parë

    Çağla’yı da Esra’yı da o kadar iyi anlıyorum ki, her ikisi yaşadığı şeyleri tek başima yaşadım. Çağla gibi birinden beni sevmesini bekledim ve Esra gibi onun düğün günü bu koca dünyada kendime yer bulamadım😔

  • Betül Güçlü
    Betül Güçlü10 orë më parë

    Esra ve ozan hikayesini bitiriyosan ozan efendi bidaha esraya karısmayada kıskanmayada hakkın yok ne ayaksın ya sinir oldum cidden...

  • Simarə Rüstəmova
    Simarə Rüstəmova23 orë më parë

    Çaglaya nifrət edirəm rəsmən

  • Mina Minali
    Mina MinaliDitë më parë

    Çağlacim yaaa😭😭😭

  • Jojo Hannan
    Jojo HannanDitë më parë

    Niye yani ozan caylayla evleniyor 1234567890☯️

  • Sanan Aslanov
    Sanan AslanovDitë më parë

    Esra dizinin keyfini kaciriyor Cagla super

  • Marwathearmy💜
    Marwathearmy💜2 ditë më parë

    bir anda musa şahitlik yapmicak diye düşündum 😂

  • { 😋ŞIRIN KIZ😋 }
    { 😋ŞIRIN KIZ😋 }2 ditë më parë

    Şu Çaglanin annesine gicik oluyoruuum 😠

  • Yorumcu Kız
    Yorumcu Kız2 ditë më parë

    çağla sadakatsizde annesinin gençliğini oynuyordu burda da kızını oynuyor benzedikleri için ya gençlik halini oynuyor ya da kızını oynuyor konuşmaları dudakları cidden çok benziyor

  • elma_ ile
    elma_ ile2 ditë më parë

    59:53 şu kıvırcık MENAJERİMİ ARA dizisinden mi? Orda da sürekli koridorda öyle geçiyordu🤭

  • Səməd Haxverdiyev
    Səməd Haxverdiyev2 ditë më parë

    Cok iyi💞💫

  • Ali Kurt
    Ali Kurt2 ditë më parë

    Senarist, 13.bölümde Ozan iflas etsin de Annesi Zümrütün her seyine Haciz gelsinde, Zenginligi ve Bilezikleriyle hava atamasin!!

  • Damla ZAEY
    Damla ZAEY3 ditë më parë

    Bu diziyi kayın valideler üçün izliyenler kaç kişiyiz

  • 4.44pm
    4.44pm3 ditë më parë

    🖤

  • Saya Mamura
    Saya Mamura3 ditë më parë

    Актриса которая играет Чаглу очень красивая.

  • Saya Mamura
    Saya Mamura3 ditë më parë

    Чагда очень красивая невеста .И вообще актриса актриса очень светлая .

  • Eva Isaeva
    Eva Isaeva3 ditë më parë

    Esranin etekleri ashiri kisa🤯,

  • abdurrehman faisal
    abdurrehman faisal3 ditë më parë

    Please dubb in urdu

  • mariyam omar
    mariyam omar3 ditë më parë

    Zeynonun gozleri cok guzel 🥺 bi insan bu kadarmi tatli olur 🤭 Turk kizlarinin guzelligine bayiliyorum offff 😫

  • Enes Sıkan
    Enes Sıkan3 ditë më parë

    Nobody: Zümrüt:Senin adın neydi

  • Aygul Mihalova
    Aygul Mihalova4 ditë më parë

    Cinarin harakterine resmen bayiliyorum 😊

  • Aga Porniden
    Aga Porniden4 ditë më parë

    neden altyazı yok

  • nuray
    nuray4 ditë më parë

    Ben şahsen Burcu ve İlhandan bebek sahnesini daha duygusal daha içten olmaslnı umuyodum

  • Eylem Baci
    Eylem Baci4 ditë më parë

    Bu diziyi izliyorsam zümrüt teyze icin izliyorum kadin acayip yaa gülmekten ölüyorum Helede gelinlik provasinda champagner ya şerbet demesi 😂😂😂😂😂😂😂

  • Bayram Mikayilov
    Bayram Mikayilov4 ditë më parë

    Yazıklar olsun ozan sana esrayı alatdın

  • Sedat Nar
    Sedat Nar4 ditë më parë

    Eko adamsınnn

  • Blossom
    Blossom4 ditë më parë

    Şimdi bana saldıracaksınız ama en iyisi bence Çınar - Esra olmalı

  • Türkan Xanalıyeva
    Türkan Xanalıyeva4 ditë më parë

    Çinar ❤️ Esra

  • Ibrahim Nadirov
    Ibrahim Nadirov4 ditë më parë

    Mende bu dizini cox sevirem eko cox gulmelidi

  • Ulfan Sotiyeva
    Ulfan Sotiyeva4 ditë më parë

    Əslində Çağla çox yaxşı insandı Evlilikdən de vazkeçəcəkdi anası doldurur onu

  • Umut Mutlu
    Umut Mutlu4 ditë më parë

    Ilk defa bir dizi de gerektigi gibi konusuldugunu gördüm. Gercekten. Dogru su da budur. Insan lara dogru yolu gösteren, hilesiz, seytan lik oynamadan, süper ya. Ben o kadar sevdimki bu kadroyu böyle düzgün gercekce oynadiklari icin. Alkisliyorum yönetmeni ve bütün sanatcilari. Helal olsun size👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • M. S. Ay
    M. S. Ay4 ditë më parë

    Gözünde ufacık bile bi ışık göremiyorsan neden evleniyorsun çağlaaaa

  • Leyla Leyla
    Leyla Leyla5 ditë më parë

    Bu cagla kizi niye hep kendini istemedigi sevmedigi adamlari zorla istemek zorunda aynisi sen cal kapimi da öyleydi bu kiza güzel rol verin artik yazik.

  • Fedaye Ismayilova
    Fedaye Ismayilova5 ditë më parë

    1:01:56 musiqinin (muzik ismini ) adini bilen varsa yaza biler zehmet olmasa?

  • Mehemmed Huseynov
    Mehemmed Huseynov5 ditë më parë

    Senin adın nə?? Elif ))))))

  • Pervin Emenullayeva
    Pervin Emenullayeva5 ditë më parë

    Ifritedi cagla zehlemm gedir omdan afyordu afyor

  • Quba BASS
    Quba BASS5 ditë më parë

    Çağlanın annesini görmek istemiyoruz dizide Çağlanın kafasını karıştırıyor

  • Lalisa Monaban
    Lalisa Monaban5 ditë më parë

    Esraya çok üzülüyom🥺💓

  • Deniz
    Deniz5 ditë më parë

    Çağla ve annesi gerçekten de benziyorlar bu arada melisa döngel zamanında sadakatsiz dizisinde onun gençliğini oynamıştı yani burdaki annesi gerçek ismini bilmiyorum da

  • Χρυσα Τυριακιδου
    Χρυσα Τυριακιδου5 ditë më parë

    Subtitle?

  • sevda quliyeva
    sevda quliyeva5 ditë më parë

    nolur bu dizi bitmesin

  • Səbinə Fətəliyeva
    Səbinə Fətəliyeva5 ditë më parë

    Sjsjsj

  • elham biparva
    elham biparva5 ditë më parë

    Bu caglayi kim evlenmeye mecbur ediyor? Sana asik olmayan adama evlenme😒

  • zeyno 22
    zeyno 225 ditë më parë

    Senin adın ne? Elif bak elif kızım sen karışma😂😂

  • Tolkun Suigunbaeva
    Tolkun Suigunbaeva5 ditë më parë

    Çağla’nın sesi çok sevimsiz🙄

  • Aytekin Resul 79
    Aytekin Resul 795 ditë më parë

    Çagla Kadar Gıcık Biri Yok Esraya Neler Çektiriyo Hiç Sevmiyorum

  • KPOP ZONE ENT
    KPOP ZONE ENT5 ditë më parë

    Umarim bugün de gec gelmez

  • Ulduz Osmanova
    Ulduz Osmanova5 ditë më parë

    13bolum askkmantiq intiqam

  • Aysan Jafarzade
    Aysan Jafarzade5 ditë më parë

    "Üstünde damatlık var hala esra'yi soruyor " Eko sen adamın dibisin yaaa Çok seviyorum seni

  • Aşk Çiçəyi
    Aşk Çiçəyi5 ditë më parë

    Esranın çoçuğunu düşürdüyü anları bu kadar harcayamassınız. En azindan bi ağlasaydın Ozan...

  • Lukyy Musa
    Lukyy Musa5 ditë më parë

    😭😭😭😭😭

  • Aşk Çiçəyi
    Aşk Çiçəyi5 ditë më parë

    Öncelikle şunu söyliyim 1:39:53 ne yaaa. Bölümü bu kadar kısaltmayın doyamıyoruz.

  • Sadia Jahan
    Sadia Jahan5 ditë më parë

    Why 11 volume missing??

  • Samsung Phone
    Samsung Phone5 ditë më parë

    Aslında bunim bir fikrim ar bence çala ozan ve esranın bir bebeyi oldunu örenecek ve ozanla ayrılacak

  • Azad Mammadli
    Azad Mammadli5 ditë më parë

    Ofya 13 cu bölümü salı falan yüklerler daha ya🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

  • Anar ar nissan
    Anar ar nissan5 ditë më parë

    ULAN BU ÇINAR BÖLE YAPTIKÇA ONU PARÇALIYASIM GELİYO AHHHH.

  • Hulkar Yuldasova
    Hulkar Yuldasova5 ditë më parë

    Arkadaşlar en son esrayla Ozan konuşuyordu sarılıyordu ona ne oldu

  • Aylar Atayewa
    Aylar Atayewa5 ditë më parë

    ESRA,OZAN,ÇAĞLA, ÇINAR. ÇAGLA💔OZAN ESRA💔ÇINAR ESRA💔OZAN

  • Aylar Atayewa
    Aylar Atayewa5 ditë më parë

    Oh olsun sana çagla

  • Ali Omerov
    Ali Omerov5 ditë më parë

    🤔

  • Kati Fogel
    Kati Fogel5 ditë më parë

    Google forditot kerek szepen!

  • Banu Batyrbek
    Banu Batyrbek5 ditë më parë

    Çağalanın annesi hipnoz ya!!!

  • Alina Ismayilova
    Alina Ismayilova5 ditë më parë

    Ya bu bas rol oyunculari anlamak ne zor yaa tum dizilerde oyle. Ulan madem evlenmek istemiyorsun ne diye gidib sevmedigin birine evlenme teklif edersinki. Sonra o kizlar iyice piskopata baglarlar. E haksizda degiller. Mesela ozan madem caglayi sevmiyorsa ne diye evlenme teklif ederki. Kizin aklina sokuyor evliliyi mutsuz ediyor. Iyice psikolojisini bozuyor. Melek gibi kizdan canavar yaratmak icin elinden geleni yapiyor. Boyle is mi olur abi yaa. Tum dizilerde boyle. Cok rahatsiz edici bir durum bu.

  • Aylar Atayewa
    Aylar Atayewa5 ditë më parë

    💟💞💝💘💗💖💕💓 Kalp yarasi

  • Aylar Atayewa
    Aylar Atayewa5 ditë më parë

    KALP YARASI 💔💔💔

  • Aylar Atayewa
    Aylar Atayewa5 ditë më parë

    Burcu özberk 30 yaşında ama çala burcudan küçük ama çala güzel dil burcu güzel

  • uğur kaya
    uğur kaya5 ditë më parë

    Çok güzel bir dizi yaw inşallah hiç final olmaz .

  • Hümeyra grbz
    Hümeyra grbz5 ditë më parë

    Yav sizin gibi senaristlerin yaaa abi yapmayin ya her aci cekmesinde icim ciz ediyor beee benim icim kan agliyor ah esraa

  • Nihat Aliyev
    Nihat Aliyev6 ditë më parë

    13

  • Aynure Memmedova
    Aynure Memmedova6 ditë më parë

    Cala her dizide cok ara karisdiran rol aliyosun sesin de aynan cok . Karisiq. Ya

  • Fero R.
    Fero R.6 ditë më parë

    Hayırl !!!

  • PandE7070
    PandE70706 ditë më parë

    1:14:10

  • NC Lavinka
    NC Lavinka6 ditë më parë

    Caglanin annesini oynayan kadin ,sadakatsizdada cagla onun gencliyin oynamishdi😅

  • Könül Fətullayeva
    Könül Fətullayeva6 ditë më parë

    Çala qurursuz😏

  • fidan əmiraslanova
    fidan əmiraslanova6 ditë më parë

    Biz sizi seviyoruz AŞK MANTIK İNTİKAM

  • Αναστασια Αντωνιαδης
    Αναστασια Αντωνιαδης6 ditë më parë

    Why do not you enable automatic translation?Not interested viewers who do not speak Turkish?Okay, we're not going to deal with this serial again,😠😡👎

  • Gunay Huseynova
    Gunay Huseynova6 ditë më parë

    Gözəl siz bələdə davamı eliyin😘👍💗

  • faye ksh
    faye ksh6 ditë më parë

    Çok saçmalamaya başladınız başkasını severken Çağla’yla evleniyor senaryo berbat artık kaliteli bir dizi kuzey Güney gibi yapılmamıyor yazıkya

  • دلجان عفرين
    دلجان عفرين6 ditë më parë

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • Anara Samakova
    Anara Samakova6 ditë më parë

    Adin kimdi kizim Elif 🤣🔥

  • Legendaryman
    Legendaryman6 ditë më parë

    Ben Esraya ve annesine çok üzülüyorum ..Onlarin hep ezilmesi çok kötü..Zümrütûn Menekşeyi kötülediğinde çok uzuldum 🥺

  • Elxan Yusifzade
    Elxan Yusifzade6 ditë më parë

    Bence Esrayi en çok Çinar hak ediyor😊

  • Leyla
    Leyla6 ditë më parë

    Esranin ozanla sevgili olmasini qram istemiyorum

  • berhan dogan
    berhan dogan6 ditë më parë

    Cuma günleri hep yeni bölümler cikiyordu bu ne bölümü?

  • Sevgi Can
    Sevgi Can6 ditë më parë

    kesinlikle ozan ve cagla anlasarak evlendiler, cagla ozanin onu sevmedigi biliyor, cok kez vazgecmek istemisti, ozan esra ile konustuktan sonra cagla ile konustu ve gercekten evlenmediler, cagla arkadas olarak ozanin yaninda devam edecek bence, nikah sahnesinde ikisinin yuzunden belli gercek evlilik olmadigi.

  • Gulaye Alesgerova
    Gulaye Alesgerova6 ditë më parë

    Salsm

  • sara
    sara6 ditë më parë

    Caglanin annesi rolundeki oyuncu hep birakib giden anne rolunu oynuyo😂

  • Ziyada Niyazkulova
    Ziyada Niyazkulova6 ditë më parë

    Bu ne ya Cağlanın kiyafetlerı saçma sapan bir şeyler giyiyor.Esranın da eteklerı çok kisa .

  • rna_shnva
    rna_shnva6 ditë më parë

    Çağlanın kime benzediği belliymişş:annesine)

  • Reni Assenowa
    Reni Assenowa6 ditë më parë

    49:14 senin adın neydi😂😂😅😅🤣🤣

  • Zehra ve Hatice
    Zehra ve Hatice6 ditë më parë

    1:25:47 deki Serkan bolat qaliba

  • Ariz Aliyev
    Ariz Aliyev6 ditë më parë

    Eyer bu dizi finala çıkırsa ben bir daha heç bir dizi izlemeyeceyim bu cokk sevdim ve heç bir diziye deyişməm

  • Kamilla Manassova
    Kamilla Manassova6 ditë më parë

    Menekşe: Yalçın, bu Zümrüt eni dünürleri ile de kavga eder mi? 😒 Yalçın: Etmez mi ruhum, eder tabiki . 《Menekşe: Ama öyle benimle ettiği gibi iştahlı iştahlı, saç saça baş başa etmez değil mi?🥺》 🤣🤣🤣 Yalçın: 😅 tabiki etmez, o ancak seninle öyle saç saça baş başa kavga eder. 😂😂😂

  • Gg Yy
    Gg Yy6 ditë më parë

    Çok büyük bir hata yaptım ozan gerçekten şaşırdım

  • LAÍS BACILLA
    LAÍS BACILLA6 ditë më parë

    so.. where is the translate?? please??

  • Röya Abuşova
    Röya Abuşova7 ditë më parë

    da bu nə idiki bu serialda yavaşdan vızqırtdı

  • Bp
    Bp7 ditë më parë

    Bu bölümde çok ağladım

  • Sevgim
    Sevgim7 ditë më parë

    Esranın kaderinde "Eski kocasının düğün salonunu secmeye gitmekdee varmışş...))💔

Faqja Tjeter