LILHUDDY - 21st Century Vampire (Official Music Video)

Argëtim

Listen to “21st Century Vampire” now: smarturl.it/21stCenturyVampire
Shop the official merch: smarturl.it/LILHUDDYShop

Director - Joseph Kahn
Production Company - Happy Place
Producer - Tara Razavi
Cinematographer - David Weldon
Production Designer - Brett Hess
Color - Dave Hussey
VFX - Cameo FX
Fashion Direction - Nicola Formichetti
Grooming - Johnny Stuntz
Follow LILHUDDY:
Instagram: lilhuddy​
Twitter: xlilhuddy​
Facebook: lilhuddy​
TikTok: www.tiktok.com/@lilhuddy
ALthe: althe.info

Komente

  • The2lilhuskypups Kayla&Aimee
    The2lilhuskypups Kayla&Aimee49 minuta më parë

    Chase.... OMG you're such a fantastic singer.. Oh yeh if you and Charli aren't together just now. She says you will always have a special part in her heart ❤️❤️❤️👍👍

  • Fouzia Wasim
    Fouzia Wasim5 orë më parë

    W H A T I S T H I S H O N E Y

  • Joy Precious
    Joy Precious6 orë më parë

    I thought howling at moons was for werewolves 🙁😂😂love the song thou

  • RJGMUYCA 07
    RJGMUYCA 076 orë më parë

    2:47 thank me later

  • Kayla Lilly
    Kayla Lilly6 orë më parë

    Does he remind anyone Else of Yungblud? No okay lol

  • user

    user

    18 sekonda më parë

    Nope.

  • Ai D’Gooze
    Ai D’Gooze6 orë më parë

    Please put a little effort into pretending to sing with the video.

  • Abel Galloway
    Abel Galloway6 orë më parë

    Doesn’t anyone know that is this the exact same as Green Day’s 21 First Century Breakdown. All he did was change the best a lil bit and changed the lyrics. And if y’all tryna say I’m an old ass person no. I’m 16 and I’m just more educated then y’all

  • jayne mangulabnan
    jayne mangulabnan7 orë më parë

    chase: i’m a vampire *licks shoe*

  • Lily
    Lily7 orë më parë

    The lyrics aren’t it, but like- overall, it’s surprisingly kinda good

  • jayne mangulabnan
    jayne mangulabnan7 orë më parë

    no one: chase: “i’m a 24 century tampoooon~”

  • jayne mangulabnan
    jayne mangulabnan7 orë më parë

    i admit... I LOVE HIM

  • Simply_rachel
    Simply_rachel7 orë më parë

    I guess he really wanted to a vampire LOLL its good tho

  • Jordan Mott
    Jordan Mott8 orë më parë

    This should be a movie but a musical movie and the movies called 21 first century vampire and it’s an musical movie that would be cool 😎.

  • Allies Stuff
    Allies Stuff8 orë më parë

    This just hits different 😌

  • Allies Stuff
    Allies Stuff8 orë më parë

    This it’s different

  • Roblox Army
    Roblox Army8 orë më parë

    This Is a Hit ❤️I like the voice

  • Alexandra Hernandez
    Alexandra Hernandez9 orë më parë

    hes talking about being a 21 generation human and how life isnt going out to plan,hes a vampire to the world meaning hes different and unique,i rap,sing and write music myself i study it alot too lol

  • Jennie Samol
    Jennie Samol9 orë më parë

    It sounds like your saying 21st century tampon

  • janani sivakumar
    janani sivakumar10 orë më parë

    okay but he's like the only tiktoker with a song that's a bop

  • Jomanah Ibrahim
    Jomanah Ibrahim10 orë më parë

    Him and jaden hossler are saving this world

  • Jomanah Ibrahim
    Jomanah Ibrahim10 orë më parë

    He's saving 2021 I'm not jk

  • Jomanah Ibrahim
    Jomanah Ibrahim10 orë më parë

    Legend😈🤘

  • francine larocque
    francine larocque11 orë më parë

    Dixie : I'm sad Thomas:I'm happy Nessa:I kissed chase! Chase:I'm a vampire 😝😝

  • k_lol
    k_lol11 orë më parë

    this song is so bad LMAOO

  • addiuo rae rae helloo
    addiuo rae rae helloo12 orë më parë

    Hii😊

  • selin sinangin
    selin sinangin12 orë më parë

    my ears are bleeding

  • mika w
    mika w12 orë më parë

    omg melanin king vampire so true

  • Norpse
    Norpse12 orë më parë

    I’m just going to say this Jxdn, Payton moormeier and, Powfu are better than little huddy that just my opinion.

  • Faye Herro
    Faye Herro13 orë më parë

    Yesss

  • aja nikole
    aja nikole13 orë më parë

    melanin daddy😫😫😫😫😫 i actually enjoy this song i cannot

  • Sara Hardin
    Sara Hardin13 orë më parë

    Y are people hating 😕

  • selin sinangin

    selin sinangin

    12 orë më parë

    cuz why not.

  • Jacky hq_
    Jacky hq_13 orë më parë

    THIS IS SO GOOD IM SO LATE TO

  • paris
    paris14 orë më parë

    i love him

  • to.be_char
    to.be_char14 orë më parë

    everyone else: vampire chase: vamp-eir adorable ngl

  • Agusss Amaya
    Agusss Amaya14 orë më parë

    Es hermoso 😭😭😭

  • Sofia Montanha
    Sofia Montanha14 orë më parë

    🤮

  • evan trainor
    evan trainor14 orë më parë

    it’s getting really difficult to hate you

  • Lanna Frasch
    Lanna Frasch15 orë më parë

    I'm 21sT cEnTuRy ToMpOn

  • Claire Antonette Cigaral
    Claire Antonette Cigaral15 orë më parë

    I love this song

  • Ximena Mendez
    Ximena Mendez15 orë më parë

    favorites

  • xXSadBoiCamiXx
    xXSadBoiCamiXx15 orë më parë

    I didn’t hate it didn’t love it I wouldn’t go out of my way to find it but if it came out I wouldn’t skip it

  • Macie Willis
    Macie Willis15 orë më parë

    me: listening to the song my mom:get's worried thinking im having a siezure

  • AyaPlays x
    AyaPlays x16 orë më parë

    Not you copying YUNGBLUD

  • Gaming Squad for games
    Gaming Squad for games16 orë më parë

    Tbh no hate btw I kinda hate it- I’m sorry

  • Stella Murphy

    Stella Murphy

    14 orë më parë

    don’t be sorry it’s terrible

  • Lena Foster
    Lena Foster16 orë më parë

    The beginning of this song, while he is in the living room looks like the living room from "lonely" by Palaye Royale. Anyone else were this????

  • Puzzled
    Puzzled16 orë më parë

    if you like this song your actually autistic

  • Арина Нестерова
    Арина Нестерова17 orë më parë

    омг...Я ЛЮБЛЮ ТЕБЯ БЛЯТЬ!!!!! ААААААААААА УУУУУУЦ🤧🤧🤧🤧 БОЖЕ Я ОБОЖАЮ ТЕБЯ. omg chase i love you!!!!! AAAAAAAAAA F$UUUUCK F$UUUCK OOOMMGGGGGGGG. shit...seems I fell in love... u are crazyyyyy shitshitshitshitshitshit!!!!!!!!

  • hanna pham
    hanna pham17 orë më parë

    Hi baby 🍼

  • Brian Jenkins
    Brian Jenkins17 orë më parë

    this is not music.

  • Ace
    Ace17 orë më parë

    I’m just confused.

  • Derick Smith
    Derick Smith17 orë më parë

    Blond hair's face when chase bites the emo in the parking lot

  • Jaeden Petersen
    Jaeden Petersen18 orë më parë

    poser shit lmao

  • Alejandra Buitrago Bustos
    Alejandra Buitrago Bustos18 orë më parë

    crack

  • Maryan Hajiali
    Maryan Hajiali18 orë më parë

    this is good

  • ALINA
    ALINA19 orë më parë

    Not him trying to become a celebrity now.

  • Isabelle Newall
    Isabelle Newall19 orë më parë

    Love your song

  • Edits Lovers
    Edits Lovers19 orë më parë

    the fact he wouldn't never release song if he'd still be charlis bf

  • DemBlixy
    DemBlixy19 orë më parë

    I’m a 21st century vampon

  • Leon Guedes
    Leon Guedes19 orë më parë

    ❤️❤️

  • simpforhpboys
    simpforhpboys20 orë më parë

    this is kinda a bop

  • sadd WRLD
    sadd WRLD20 orë më parë

    bc charli dumped u

  • Mariami Goginashvili
    Mariami Goginashvili21 orë më parë

    Nice but I can’t sleep after watching this😅🥲

  • maria Kalaitsidou
    maria Kalaitsidou22 orë më parë

    𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒉𝒊𝒎𝒎𝒎𝒎

  • Tanzela
    Tanzela23 orë më parë

    i love u sm 🥺

  • Tanzela
    Tanzela23 orë më parë

    i love u sm 🥺

  • Tanzela
    Tanzela23 orë më parë

    i love u sm 🥺

  • Tanzela
    Tanzela23 orë më parë

    i love u sm 🥺

  • Tanzela
    Tanzela23 orë më parë

    i love u sm 🥺

  • Tanzela
    Tanzela23 orë më parë

    i love u sm 🥺

  • Tanzela
    Tanzela23 orë më parë

    i love u sm 🥺

  • Tanzela
    Tanzela23 orë më parë

    i love u sm 🥺

  • Tanzela
    Tanzela23 orë më parë

    i love u sm 🥺

  • Tanzela
    Tanzela23 orë më parë

    i love u sm 🥺

  • Tanzela
    Tanzela23 orë më parë

    i love u sm 🥺

  • Tanzela
    Tanzela23 orë më parë

    i love u sm 🥺

  • Bro, Gamer Pop!
    Bro, Gamer Pop!23 orë më parë

    Love his style 🤘🏼🔥🤘🏼

  • huddy.
    huddy.Ditë më parë

    I literally love this song, the vibe it gives is what I dig for in music, keep up the good work. 🎸

  • x.Maryam.x
    x.Maryam.xDitë më parë

    I DID NOT EXPECT HIM TO SOUND SOOOO GOOD. HE HAS MADE AN ABSOLUTE BANGER! MUCH BETTER THAN THE OTHER TIKTOKERS !!!!!!!!

  • Ayesha Khanom
    Ayesha KhanomDitë më parë

    YES

  • Frida bäst häst
    Frida bäst hästDitë më parë

    Omg

  • Kamilla
    KamillaDitë më parë

    How can a person be so stunningly handsome

  • Okie Dokie
    Okie DokieDitë më parë

    Ok ngl but this is better than what i expected

  • Emma Jane
    Emma JaneDitë më parë

    Oof

  • Natalie Rose
    Natalie RoseDitë më parë

    I kept passing on this video suggestion & finally gave in & dang...i like it.

  • Alissa Frickey
    Alissa FrickeyDitë më parë

    Make it more gory pls

  • BlindedIV
    BlindedIVDitë më parë

    The sad thing is that the song is not that bad it's pretty decent

  • TikTok-Thingss
    TikTok-ThingssDitë më parë

    Love your style!

  • Peyton SR
    Peyton SRDitë më parë

    this is bad

  • space_skeloton
    space_skelotonDitë më parë

    Why is lil huddy make pop punk and its actually good

  • Omade Akrami
    Omade AkramiDitë më parë

    LETTSSSSS GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

  • Julia Versone
    Julia VersoneDitë më parë

    I hate it

  • Molly Charlton
    Molly CharltonDitë më parë

    This is actually really good

  • Grumpy_Dinøsøurシ
    Grumpy_DinøsøurシDitë më parë

    Pov:You're bored of the song and is scrolling through the comments

  • Natalia Hi chad I'm your Biggest Fan
    Natalia Hi chad I'm your Biggest FanDitë më parë

    1 of my friends hate it

  • Tan Wolfie
    Tan WolfieDitë më parë

    Ewwwww

  • Victoria Amarilis
    Victoria AmarilisDitë më parë

    Is song is better than other TikTokers

  • garlic powder
    garlic powderDitë më parë

    i like this more then i should and it scares me

  • Jadyn Beavens
    Jadyn BeavensDitë më parë

    I don't really like lil huddy no offense but this songs actually pretty good

  • ღCvsmixღ
    ღCvsmixღDitë më parë

    This is amazing😀

  • Xitlali Denisse Oviedo Luna
    Xitlali Denisse Oviedo LunaDitë më parë

    Buwauuuuu

Faqja Tjeter