Do the Sidemen think the same as OnlyFans girls?

The SDMN x Mr. Men collection is out now! Available only on www.sidemenclothing.com 👕👖

‱ Sidemen: www.youtube.com/Sidemen
‱ Sidemen Clothing: www.sidemenclothing.com
‱ Sidemen Twitter: Sidemen
‱ Sidemen Instagram: sidemen

Sidemen:
‱ Miniminter: www.youtube.com/Miniminter
‱ Zerkaa: www.youtube.com/Zerkaa
‱ Behzinga: www.youtube.com/Behzinga
‱ Vikkstar123: www.youtube.com/Vikkstar123
‱ TBJZL: www.youtube.com/TBJZL
‱ Wroetoshaw: www.youtube.com/Wroetoshaw
‱ KSI: www.youtube.com/KSI

edited by CHiPFAT: chipfat_

Komente

  • Rev TWD
    Rev TWD46 minuta më parë

    Where is emily black

  • Toyota Hilux
    Toyota Hilux3 orë më parë

    I reckon the sidemen are the more honest here

  • Madhu Sen
    Madhu Sen7 orë më parë

    3:49 josh just went to the perfect line just to impress the girls 😂

  • Jesen
    Jesen8 orë më parë

    The tattoed one is a woman to marry. *NOT*

  • Ethan 5

    Ethan 5

    4 orë më parë

    None of them are

  • fury
    fury16 orë më parë

    I think out of all the girls I'd prefer the one the the tiktok leggings

  • Daniela GonzĂĄlez
    Daniela Gonzålez17 orë më parë

    The body count thing is just fragile masculinity honestly jajaja

  • Noob!
    Noob!19 orë më parë

    Bruh my mom is 42 and my dad is 65 soo what do you mean.

  • Rosso
    Rosso19 orë më parë

    14:00 ultimate italian trigger.

  • supreh
    supreh20 orë më parë

    am I the only one with aimbot throughtout the video


  • Callum Garner
    Callum GarnerDitë më parë

    That Bonnie is so fuckin jarring

  • John Abraham
    John AbrahamDitë më parë

    Dat Bonnie Locket is such a slag bruv

  • Bruh Train
    Bruh TrainDitë më parë

    The girl with the tattoos is clapped ngl

  • David
    DavidDitë më parë

    "Whats the difference between having sex with a guy 100 times, or having sex 1 time with 100 guys" the absolute guarantee you've probably got some sort of STD.

  • Wallat Milky
    Wallat MilkyDitë më parë

    I dont think harry understood the last question, it says 'friends' Parents not your own parents

  • ElectroH3ad
    ElectroH3adDitë më parë

    I love Tobi. He's so reasonable out of all of them.

  • Evasive Gunner
    Evasive GunnerDitë më parë

    If wish did only fans (except the girll in red leggings)

  • Alex esai
    Alex esaiDitë më parë

    Ig in the girl in the red pants

  • Lincoln Woodberry
    Lincoln WoodberryDitë më parë

    In my opinion penis size dose not matter it’s all about personality

  • L3D3W
    L3D3WDitë më parë

    Who’s the gal in the yellow crop top

  • Sabeel Rehman
    Sabeel RehmanDitë më parë

    Footballers are overpaid but girls who do OF aren't? Yeah sn

  • Aideel Zaiyadi
    Aideel ZaiyadiDitë më parë

    Ofc the OF girls all go to the left for the age qn😂

  • Richard BrasliƆơ
    Richard BrasliƆơ2 ditĂ« mĂ« parĂ«

    this video is a mess

  • Ollie Hanlon clark
    Ollie Hanlon clark2 ditë më parë

    Bro for the footballer one it's not hard to understand in the entertainment industry how much they make is always dependent on popularity things purchased using they're likeness or names and how many people pay to go to games or whatever u pay them so u can't complain and then watch football and buy the kits

  • Josh Connolly
    Josh Connolly2 ditë më parë

    The one with the tattoos is incredibly jarring

  • Miomir Jovanovic
    Miomir Jovanovic3 ditë më parë

    " whats the difference if a girl has sex with 1 guy a hundred times and a girl who has sex with a hundred guys 1 time ?" 99 dicks is the difference

  • Zeni24
    Zeni243 ditë më parë

    Old chick glasses @?

  • xAlex0bscure
    xAlex0bscure3 ditë më parë

    tattooed girl name retail 6:27 ?

  • Miomir Jovanovic
    Miomir Jovanovic3 ditë më parë

    3:40 wasnt surprised at all that the girls saw no problem in having a big body count 😂

  • Adam Colyer
    Adam Colyer3 ditë më parë

    “Is it ok to bang a friends mum” Half the people: nah nah bro that’s too far you can’t do that JJ: yeah I’d bang anyone’s mum all y’all can bang my mum too if ya want.

  • Adam Colyer
    Adam Colyer3 ditë më parë

    JJ is like “who cares!” while in strongly agree

  • ?
    ?3 ditë më parë

    1:00 So is no one gonna realise what jj just said was dumb

  • coco nut
    coco nut4 ditë më parë

    Omg the OF girls scream talking over the sidemen and each other at every question literally gives me headacheđŸ„Ž

  • Ky
    Ky4 ditë më parë

    3:47 i don't think she understood the question.

  • klgonz
    klgonz4 ditë më parë

    Talentless OnlyFans girls getting paid to show their bodies saying footballers who have talent and play competitively are overpaid đŸ€š

  • sham

    sham

    3 ditë më parë

    footballers are overpaid tho

  • klgonz
    klgonz4 ditë më parë

    Funny how the OnlyFans girls said disagree for looks over personality when their income is from looks

  • Coneill5321
    Coneill53214 ditë më parë

    12:06 squatting girls shadow đŸ€ŁđŸ€Ł

  • 69SUGOI69
    69SUGOI694 ditë më parë

    can the fucking guy please get a mic or something man i don't want to have to wait like a minute till the actual question is shown and i have no idea wtf they're talking about

  • 69SUGOI69
    69SUGOI694 ditë më parë

    11:25 oh jj, some, including me, would argue 5 years ago was your prime but only on yt like your in ur prime for boxing and music, act tbh nah i'd say in a year or so after u actually have a boxing match then yes definitely but ur yt prime is gone smh

  • 69SUGOI69
    69SUGOI694 ditë më parë

    3:40 wow i did not expect that much people to be in disagree because, i feel like if they have more body count then they probably just can't sit on one person and are probably going to keep doing that and if u get in a relationship with them they're probably gonna cheat on you unlike someone with only a few

  • IcyBlonde Leh
    IcyBlonde Leh4 ditë më parë

    Lauren “Pick me” Alexis

  • Kunal Ketkar
    Kunal Ketkar4 ditë më parë

    20-20=10

  • Jack shayler
    Jack shayler5 ditë më parë

    Lauren just stands in the same spot every time and says fuck all 😂

  • Cristian Navarro
    Cristian Navarro5 ditë më parë

    Mine for the first date is who asked the person should pay if the guy asked then he should but if the women ask the women should pay

  • APIQ
    APIQ5 ditë më parë

    What a very controversial episode

  • Stefano Pinto filipe
    Stefano Pinto filipe5 ditë më parë

    cant understand one thing when all ppl talk over each other

  • Chukwudi Anyadiegwu
    Chukwudi Anyadiegwu5 ditë më parë

    There was a sudden light change at about 7.50 to 8.00

  • mystery guest
    mystery guest6 ditë më parë

    3:33 they were treading lightly xD

  • Rebone-Bophelo Maloa
    Rebone-Bophelo Maloa6 ditë më parë

    The girl in black Nike outfit: that's old fashioned,I like old fashioned Same chick: I make money shaking @$$ on OF. how can you expect an old fashioned tactic to be used when you not old fashioned yourself......SMDH

  • Tbag_ Viral
    Tbag_ Viral6 ditë më parë

    Bruh these girls annoying like , they only agree with what they have done in their life’s like they choose it don’t matter about how many partners because they have had 100s lmaoo , it’s all funny

  • 1389 eagle

    1389 eagle

    5 ditë më parë

    What do You Expect from only fans degenerates

  • Ryanis Gaming
    Ryanis Gaming6 ditë më parë

    Ethan is a prick in front of girls

  • Nas from-da-Ldn
    Nas from-da-Ldn6 ditë më parë

    Online Prostitution

  • Jay
    Jay6 ditë më parë

    This is a verbal reasoning test and nobody knows it.

  • Asger Hyldtoft
    Asger Hyldtoft6 ditë më parë

    don't stop for love of good

  • Asger Hyldtoft
    Asger Hyldtoft6 ditë më parë

    go Simon

  • Ramond Loto
    Ramond Loto6 ditë më parë

    Pineapple on pizza isn't gonna kill you.

  • SoundRex
    SoundRex6 ditë më parë

    3:49 the difference is that if u sleep w someone who has smashed 100 different people one time ur getting the diseases From 100 ppl

  • SoundRex
    SoundRex6 ditë më parë

    Bruhhhhhhhhh when they said is it okay for a 20 year old to date a 50 year old I thought they said 15 and I was soo like dumbfounded bc some of them agreed and I was freaking out and then I realized that it said 50 and had the biggest sigh of relief.

  • 9ja_Phantom 🇳🇬
    9ja_Phantom 🇳🇬6 ditĂ« mĂ« parĂ«

    Sidemen low key showed that having money & status doesn't make you alpha or high value. Most of the side men are betas.

  • Hamo Abasy
    Hamo Abasy6 ditë më parë

    Wtf did i just watch

  • Window Licker
    Window Licker6 ditë më parë

    That ginger one is so jarring😬

  • Cursed Lemon
    Cursed Lemon7 ditë më parë

    If you need money to impress a girl, don’t bother wasting your time. Jesus people are so deluded. All these hoes want is money not love

  • Olivia Aurora

    Olivia Aurora

    3 ditë më parë

    Vik saying “half of the people in the world are overpaid” is how you know he’s rich

  • zeu xlaught

    zeu xlaught

    5 ditë më parë

    nah richness is an attractive factor in guys, just like how beauty is attractive factor in girls.

  • Weeb-kun
    Weeb-kun7 ditë më parë

    3:50 So there are things called STDs


  • Hayden Tan
    Hayden Tan7 ditë më parë

    name of the girl in the yellow top?

  • 1389 eagle

    1389 eagle

    5 ditë më parë

    althe.info/number/3avWeYinpqeFnao/video

  • Uvuvwevwevwe Onyetenyevwe Ugwemubwem Ossas.
    Uvuvwevwevwe Onyetenyevwe Ugwemubwem Ossas.7 ditë më parë

    Im convinced that all of the girls iq combined is less than 5

  • Muzzamil
    Muzzamil7 ditë më parë

    "man looking after women is so old fashion" woke women moment 07:05

  • Aurora Camila

    Aurora Camila

    3 ditë më parë

    Josh jumps at any chance to call someone ELSE “old” or “old fashioned” that’s not him hahaha

  • B1ackeN
    B1ackeN7 ditë më parë

    the alt kinda girl with the platinum blonde streaks in her hair is so sick

  • Ibrahim
    Ibrahim7 ditë më parë

    6:56 LMAO Harry

  • Froakie 505
    Froakie 5057 ditë më parë

    2:52 funny gets the fanny

  • Hi Hi
    Hi Hi7 ditë më parë

    12:02 thank me later

  • Bruno Duque
    Bruno Duque7 ditë më parë

    Lauren dont talk and steel be the hottest. Dream girl

  • George TheDev
    George TheDev8 ditë më parë

    "If you have sex with 1 man 100 times or 100 men 1 time, what's the difference?" Every new person is a re-roll of the dice for potential STDs...

  • Sander Shano
    Sander Shano8 ditë më parë

    They wanna be Modern in everything but as soon as it comes time to pay, they wanna be “old fashioned” 😂

  • ReubenX Lalliansanga
    ReubenX Lalliansanga8 ditë më parë

    as much as I like the sidemen, this video is too noisy. It's like a fish market,everyone's shouting. Poor production or guests I MUST SAY

  • Ollie Hall
    Ollie Hall9 ditë më parë

    lauren just goes to the same spot everytime 😂

  • m Vettr
    m Vettr9 ditë më parë

    I wonder what happened after the video...

  • Kroos1889
    Kroos18899 ditë më parë

    wait people pay to see these creatures?

  • 1389 eagle

    1389 eagle

    5 ditë më parë

    Yeah they are sad simps

  • sam phillips
    sam phillips9 ditë më parë

    Body count doesn't matter, but body count difference does. Someone (anyone) with 150 sexual partners will be so much more confident and experienced than someone with just a couple. And someone with only a couple of partners may find it intimidating. Unless the few partners they had sex with, they managed to try and experience a lot of different shit.

  • Jordan Hawksworth
    Jordan Hawksworth9 ditë më parë

    footballers are so over paid

  • soiung toiue
    soiung toiue9 ditë më parë

    Out of all, I'm really glad to see so many pineapple on pizza lovers. Made my day

  • Valter Arlert
    Valter Arlert10 ditë më parë

    put a mic on the guy who's asking the questions

  • Karam Mahamed
    Karam Mahamed10 ditë më parë

    The gal with the glasses look like a female happy version of thomas shelby

  • Emilia Zoe

    Emilia Zoe

    3 ditë më parë

    Josh jumps at any chance to call someone ELSE “old” or “old fashioned” that’s not him hahaha

  • redwell9
    redwell910 ditë më parë

    why that one girl stretching and moving so much

  • Emma Zoe

    Emma Zoe

    3 ditë më parë

    Vik really just won all the girls hearts with the age argument😂

  • yungstryka07
    yungstryka0710 ditë më parë

    alright now can you drop they're onlyfans?

  • 1389 eagle

    1389 eagle

    5 ditë më parë

    Herealthe.info/number/3avWeYinpqeFnao/video

  • soiung toiue

    soiung toiue

    9 ditë më parë

    Only fans girls saying that football players are overpaid is actually funny LMAO they cant be serious

  • TKM
    TKM10 ditë më parë

    Ayy

  • Mia Ellie

    Mia Ellie

    8 ditë më parë

    Love that they were all going at her and then when she said “she prefers women” everyone went calm

  • dcoog anml
    dcoog anml10 ditë më parë

    Tobi talking about pineapple pizza calmly “I’ll eat it if it’s there” Ethan : “ GOOOO!!!! “

  • Felix Ive
    Felix Ive10 ditë më parë

    Girls that do onlyfans defo dont have fathers

  • DaBaby
    DaBaby11 ditë më parë

    "I like old fashioned" I'm ngl... its not what she said but the way she said it... pretty sure I threw up in my mouth a little.

  • Louie Nakhoul
    Louie Nakhoul11 ditë më parë

    13:12 talia should be taking notes


  • lexa lee
    lexa lee11 ditë më parë

    This reminds me of pe in secondary and the pick me girls lol, love all the girls tho and their OF

  • dcoog anml

    dcoog anml

    10 ditë më parë

    Who is the first girl?

  • Rock girl
    Rock girl11 ditë më parë

    Josh: “Old fashion f*cks, Gen Z up in this b*tch” probably the funniest thing I’ve ever heard him say

  • tatenda leslie jambwa
    tatenda leslie jambwa12 ditë më parë

    The Sidemen don't think the same as anyone, at allđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

  • Leandro X
    Leandro X12 ditë më parë

    First time coming across this, where the heck are the ebony girls??? Ain't this England full of diversity??

  • Olivia Luna

    Olivia Luna

    8 ditë më parë

    Vik saying “half of the people in the world are overpaid” is how you know he’s rich

  • JB Tommy

    JB Tommy

    9 ditë më parë

    Does it matter?

  • AlexTea202
    AlexTea20212 ditë më parë

    How can anyone argue that footballers aren’t overpaid?? 😂 they are so overvalued in society especially when you consider the salary of nurses, teachers, police officers, or even the man/woman fixing your sink on their hands and knees..

  • AlexTea202

    AlexTea202

    9 ditë më parë

    @Jordon i see your point. I suppose I’m more arguing that as so many sportsman are earning such an amount, that it puts a magnifying glass on why we value entertainment/ sport so highly, and are willing to pay so much, that it’s apparently acceptable the previous occupations I mentioned, pale in comparison. When I say overvalued, it’s not necessarily emphasis on individual wage, but also on the fact we as a society have deemed sports entertainment more predominant than our own healthcare or education.

  • Jordon

    Jordon

    9 ditë më parë

    @AlexTea202 Eh, how's it overvalued? You cant use their pay compared to another as an indication that they're overvalued when the way they get their pay is completely different. The only thing you can compare it to is other things that receive money in a similar fashion and then that just comes down to the tastes of people.

  • AlexTea202

    AlexTea202

    9 ditë më parë

    @Jordon I’m fully aware why they are paid that much and I don’t blame them, nor do I really care who’s at ‘fault’. I’m simply stating that valuing what they provide (a form of sport entertainment), is absolutely overvalued in modern society.

  • Jordon

    Jordon

    9 ditë më parë

    They're not overvalued. Its entertainment, people pay money to go be entertained. Its not their fault so much people pay to be entertained. Players in women's football and other sports earn way less than men simply for the fact that less people are interested in being entertained by them. The salary of all those other people you mentioned come from different means. Its that simple.

  • G MRTN
    G MRTN12 ditë më parë

    Notice how everyone said that they'll be in their prime of their life in 1 or 2 years but Simon said he was in it 2 years ago..

  • Nora Eleanor

    Nora Eleanor

    3 ditë më parë

    Josh jumps at any chance to call someone ELSE “old” or “old fashioned” that’s not him hahaha

  • Rock girl

    Rock girl

    11 ditë më parë

    14:00 This is too madđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

  • Mathias Simonsen
    Mathias Simonsen12 ditë më parë

    Girl: personality means more then appearance. Also girl: put All your points in Dick size

  • Naked Boy

    Naked Boy

    12 ditë më parë

    Ikr! shame men and boys for something they can't control, like their privates size smh. Although you probably wrote your comment in behalf of the fellow men and boys that aren't as well-endowed because you're probably a kind person that cares for the feelings of others unlike girls when it comes to body shaming, they'll still assume you have a small one and take the mick just coz you stood up for others that are unfortunate.

  • patryyyk
    patryyyk12 ditë më parë

    Only fans girls saying that football players are overpaid is actually funny LMAO they cant be serious

  • the troy
    the troy12 ditë më parë

    3:41 prof that there are many whore theređŸ€· I'm just saying

  • diptanshu agrawal
    diptanshu agrawal12 ditë më parë

    Out of all, I'm really glad to see so many pineapple on pizza lovers. Made my day

  • Aakash Yadav
    Aakash Yadav12 ditë më parë

    Play pacify plzzz sidemens 🙏🙏🙏

  • Satkeerat Dhillon Productions
    Satkeerat Dhillon Productions12 ditë më parë

    Who can agree with me that the red pants girl is attracted to ksi âœ‹đŸ»

Faqja Tjeter