BILLY SORRELLS -"AT RISK" 1HR COMEDY ALBUM (STAND UP) 2020

Komedi

BILLY SORRELLS gives us a look inside the world as we know it with a new 1 HR SPECIAL, independently produced !! During the pandemic truly for the love of the game !

Komente

  • billysorrells
    billysorrells6 muaj më parë

    Cash App $bsorrellsent

  • Kalligraphii

    Kalligraphii

    Muaj më parë

    Mine too $Trinigami lmao

  • Kaleem Abdul

    Kaleem Abdul

    Muaj më parë

    Billysorrells, let me open up for when you come the south

  • Paul Tyler

    Paul Tyler

    Muaj më parë

    @Googlee Dood hiiiigh waters

  • Nicklas Brady

    Nicklas Brady

    2 muaj më parë

    Class of 97 Sterling high RIP WILLIAM SORRELLS ! He kept me out of trouble and kept me drawing ❤️

  • Googlee Dood

    Googlee Dood

    3 muaj më parë

    WTF@those pants though?

  • Patrick Palmer
    Patrick Palmer3 orë më parë

    His delivery is tight I'm surprised that he makes since. Boom black excellence

  • living multiverse
    living multiverse19 orë më parë

    BAAHAHAHA FUCK YEAHYAH, FUCK THEM PUPPIES. omg I love puppies but the 1 x 1000 rule from a half white half nz maori women it makes sense to me even if it's cringe worthy it would fucking work

  • Christeatro
    ChristeatroDitë më parë

    Love the set so far! (I'm only halfway through) You made a lifetime fan outta me.

  • Cia Towns
    Cia Towns3 ditë më parë

    BEAST MODE!!!!!! 🤣🤣🤣🤣🤣🐱‍🏍🤴🏽😎🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥👏👏👏

  • Tiana Monroe
    Tiana Monroe3 ditë më parë

    He’s so hilarious and deserves all the love!!

  • virgobubz
    virgobubz3 ditë më parë

    "What happened to the boy from the church that had the solo?!" Hilarious. You are something special, Mr. Sorrell's.

  • Rude Nation
    Rude Nation3 ditë më parë

    I was on E.... I Know My car ...“Just had to Push Through” 😂😂

  • JusJoexKing
    JusJoexKing5 ditë më parë

    Every set he does he kills. Truly funny all the time. ✊🏿🔥👑

  • Ether Empress
    Ether Empress5 ditë më parë

    Billy dressed to the T

  • Thurman Johnson
    Thurman Johnson5 ditë më parë

    Hightower class of '02 stand up‼️

  • Carla Vilchez
    Carla Vilchez8 ditë më parë

    Lmfaoo 😂

  • Scott Williams
    Scott Williams9 ditë më parë

    Bruh.... This shit funny as FUCK!!! 🤣🤣🤣🤣

  • Rami Rouhana
    Rami Rouhana12 ditë më parë

    Does saying the N and B word 60 times per minute makes this funnier ?

  • Dave Jizzle
    Dave Jizzle14 ditë më parë

    Billy killed it, I gotta get on that level. Checkout my work and let me know what you think.🤷🏾‍♂️

  • Ant
    Ant15 ditë më parë

    The college roommate fight with Bama! And the $375k reparations...hilarious!!!😅🤣😅

  • Curtis
    Curtis16 ditë më parë

    Dude good 💯

  • Curtis Doris
    Curtis Doris20 ditë më parë

    The puppies did nothing to anyone neither bruh 😂

  • J Spark
    J Spark24 ditë më parë

    That was good keep yo head up god bless and happy 2121

  • PJ KICKS
    PJ KICKS25 ditë më parë

    Then she come back with the alfredo......" bitch that's light spaghetti"🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Termaine Whaley
    Termaine WhaleyMuaj më parë

    This nigga funny

  • Nema Katt
    Nema KattMuaj më parë

    Great shit man! Laughed the whole time! Last bit, gay son, easily my fav!

  • RA Horus
    RA HorusMuaj më parë

    Great show honest comedy inspirational delivery !👏🏿

  • Beverli Collins
    Beverli CollinsMuaj më parë

    He is too hilarious!😂🤣🥰

  • Dstorm Connection
    Dstorm ConnectionMuaj më parë

    Literally all I heard was mumble mumble mumble nigga mumble mumble mumble nigga mumble nigga mumble mumble

  • viciousrape
    viciousrapeMuaj më parë

    listening to this set I'm literally like... this dude is literally too good. that puppy joke was solid as fuck but I just keep thinking.. what if someone takes that puppy shit seriously and we get this alternate universe where pet shops and adoption centers refuse to sell pets to black people

  • Logan LaValley
    Logan LaValleyMuaj më parë

    was high af jammin Ro then heard the intro and was like ah shit forgot to turn the Rotha off .. but nah it was homie’s intro.. 😂😂 For real tho.. had to log into ALthe to comment.. killed it.

  • Kwofi Jackson
    Kwofi JacksonMuaj më parë

    It's about puppies bitch

  • shedreaun davis
    shedreaun davisMuaj më parë

    I thoroughly enjoyed this s*** and I was laughing the whole time keep it up Billy I'm rooting for you

  • Keelyn Dibrell
    Keelyn DibrellMuaj më parë

    Hilarious! 😅😅😅

  • Zee Live
    Zee LiveMuaj më parë

    Dis Dude is Legendary..! 🤣🤣🤣🤣

  • Claire Haire
    Claire HaireMuaj më parë

    At 40:05 , the hoerithmitic had me dying lmao.

  • Jerred Fraser
    Jerred FraserMuaj më parë

    I've never said this as a fan of comedy my entire life.. But I tried and this fool just ain't funny. Like at all.

  • Maserati Dibiose
    Maserati DibioseMuaj më parë

    All my hoes gotta get a cat fax after this lmao😂😭

  • Darron Devaun Jay
    Darron Devaun JayMuaj më parë

    Ran through the house like a battered bih lmaoooooo

  • 86Kera
    86KeraMuaj më parë

    Lmfao I been waiting to beat cho ass 😂😂😂

  • Tommy Coleman
    Tommy ColemanMuaj më parë

    Who tf is slim?????

  • JMisses Blac
    JMisses BlacMuaj më parë

    When he said Bama came back to beat him a second time MINUTES later, I screamed. "Run it back." Lmaooo!

  • 86Kera
    86KeraMuaj më parë

    That intro hit and I already knew he was in the H

  • Derrick Madden
    Derrick MaddenMuaj më parë

    Good shit! Chop it up tho! You'll get more plays broski!!!!

  • Robert Shipley
    Robert ShipleyMuaj më parë

    You will never see a poor black conservative.

  • Logan hogan
    Logan hoganMuaj më parë

    Not funny at all definitely over confident and uses the n-word way too much thinking it'll cover his ass

  • Ashley Nichols
    Ashley NicholsMuaj më parë

    🙌 not those puppies tho 😂🤙

  • Ashley Nichols
    Ashley NicholsMuaj më parë

    Kickin it 🕵😇😂

  • Elijah Mack
    Elijah Mack2 muaj më parë

    I been sleeping on cuz, I scrolled past this a lot but he showed his ass. I ain’t laughed this much in a long time my stomach hurt fuckin wit cuz

  • Quincy Lockett
    Quincy Lockett2 muaj më parë

    🤘🏿✌🏿 Mannn hold up bring it back that intro Ready!

  • Oldhead Deuce * FBT*
    Oldhead Deuce * FBT*2 muaj më parë

    THIS is a classic congratulations

  • No Nonsense
    No Nonsense2 muaj më parë

    Tell it like it is Billy...

  • Mary Frances
    Mary Frances2 muaj më parë

    “It’s halftime.” I love that.

  • M R CARTER
    M R CARTER2 muaj më parë

    THANKU!!! AMAZING!!! GENIUS!!!

  • Phyllis Hampton
    Phyllis Hampton2 muaj më parë

    Swear, I damn near peed myself at the apartment fight joke😭😭😭😭

  • reginald turner
    reginald turner2 muaj më parë

    I'm a comedian myself in Dallas..you did an excellent job..support you %100 my brother..keep on doing wat u do

  • LAW OF VISUALIZATION
    LAW OF VISUALIZATION2 muaj më parë

    Nupe with the Z-ro

  • Menibor1
    Menibor12 muaj më parë

    He couldn’t find pants his size?

  • Kenneth LaGarde
    Kenneth LaGarde2 muaj më parë

    Just tuned in. If I hear one joke about draining green juice off a plate and a hot deviled egg, I'm gone. Nigga have ample time to come up with new jokes. Let's see though.

  • J Red
    J Red2 muaj më parë

    Flyest nigga in comedy

  • J Red
    J Red2 muaj më parë

    Htown mane where all my 323!

  • V Riddles

    V Riddles

    Muaj më parë

    Hey

  • D WILL
    D WILL2 muaj më parë

    I LAUGHED HARD AS HELL😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Christopher Thomas
    Christopher Thomas2 muaj më parë

    Bama took me out 🤣🤣🤣🤣

  • Oils in Bars
    Oils in Bars2 muaj më parë

    oilsinbars.com/discount/Fallharvest2020

  • Javier Cooper
    Javier Cooper2 muaj më parë

    Dope.

  • jashane stone
    jashane stone2 muaj më parë

    At 51:19 My response if my son was "fruitful"..

  • GomezOfficial
    GomezOfficial2 muaj më parë

    Brilliant Comedian 🔥

  • James Devose
    James Devose2 muaj më parë

    U and patrick lame and start acting couse this comedy shit ant for u all wake up couse u sleep if you think that n I think your gay

  • jomamma
    jomamma2 muaj më parë

    This man makes me cry and laugh.bernie, red, and Richard are proud.

  • Cheri Watts
    Cheri Watts2 muaj më parë

    Hilarious!!! What is your PayPal?

  • El Hajj Zül-Qarnaįn Nantambu

    El Hajj Zül-Qarnaįn Nantambu

    2 muaj më parë

    Cash app is pinned

  • N. Eagle
    N. Eagle2 muaj më parë

    I'm a comedian and definitely motivates me with storytelling, and crowd participation Great set King 👑‼️

  • Oldhead Deuce * FBT*
    Oldhead Deuce * FBT*2 muaj më parë

    Hennessy car!!!! 😭😭😭😭 IM DONE!!!

  • Oldhead Deuce * FBT*
    Oldhead Deuce * FBT*2 muaj më parë

    this is a classic. im puttin it next to bebe's kids no cap

  • Oldhead Deuce * FBT*
    Oldhead Deuce * FBT*2 muaj më parë

    Richard Pryor woulda LOVED this

  • Oldhead Deuce * FBT*
    Oldhead Deuce * FBT*2 muaj më parë

    great fukn observation 😅😅

  • Oldhead Deuce * FBT*
    Oldhead Deuce * FBT*2 muaj më parë

    go Billy. Your own style is your strongpoint!!! KEEP GOING!!

  • Official DRIVER Studios
    Official DRIVER Studios2 muaj më parë

    Stop justifying looting and burning innocent peoples shit. Terrorism is terrorism..

  • PG HD
    PG HD2 muaj më parë

    guy go through 5

  • Hampton Dunson
    Hampton Dunson2 muaj më parë

    14:30 Crazy Girl story😂😂😂😂😂🎯

  • STILL
    STILL2 muaj më parë

    Narrative of Self is the result of a feedback loop between “Separate Self” & Cosmos ♥️ Non-Duality

  • A better me
    A better me2 muaj më parë

    Yall are not ready for the wobble in the stands!🤣🤣

  • Willie Spain
    Willie Spain3 muaj më parë

    Fire 💯

  • Mrs. Stovall
    Mrs. Stovall3 muaj më parë

    The fight in the apartment has me laughing so hard and loud at work. This was my favorite joke

  • Mrs. Stovall
    Mrs. Stovall3 muaj më parë

    Really enjoyed

  • shaunice cook
    shaunice cook3 muaj më parë

    Man Billy the truth.. H Town Bound!!

  • Phenomenon The Poet
    Phenomenon The Poet3 muaj më parë

    Another classic!! 💗👏🏽💪🏾

  • IamCequez
    IamCequez3 muaj më parë

    This was a nice TEDtalk‼️🌚😂🤣

  • Pamela Nicole
    Pamela Nicole3 muaj më parë

    Thank you so much for this! I knew you were funny but man you did this!!🤣🤣🤣

  • Anuj Kishor
    Anuj Kishor3 muaj më parë

    "im not finna have no loose mouth ass son" 💯

  • Twista Rhymes
    Twista Rhymes3 muaj më parë

    Song

  • Ruffdogg21
    Ruffdogg213 muaj më parë

    I like how Billy reserves front row seats for all his boyfriends. Get em BILLO.

  • CHi GENiUS
    CHi GENiUS3 muaj më parë

    Did you miss me gottttttttdamn😎

  • Remy Kaaihili
    Remy Kaaihili3 muaj më parë

    I'm so proud of you! Bilo boy is back! I saw your energy you always had!💯🤍🤍🤍😂💥💥💥❣

  • Bobby Sterling
    Bobby Sterling3 muaj më parë

    Goat

  • Sweet James jr.
    Sweet James jr.3 muaj më parë

    Got damn billo u been looking for this all month on patreon

  • Rell B.
    Rell B.3 muaj më parë

    😂😂😂😂😂😂 this shit had me rolling

  • Maestro Da Great
    Maestro Da Great3 muaj më parë

    Billy's dad remind me of my dad. Especially when I got into it with a girl acting irrational. He had the same energy 😭😂😂

  • Brittanye Blake
    Brittanye Blake3 muaj më parë

    Oh this is new new!!! I’m here 👏🏾👏🏾

  • Charles Bell
    Charles Bell3 muaj më parë

    Funny ass hell. Loved it

  • Dante Johnson
    Dante Johnson4 muaj më parë

    Bama was the truth

  • Maestro Da Great
    Maestro Da Great4 muaj më parë

    YeeesssssSIR! 😤😤😤😤

  • Chosen Jay
    Chosen Jay5 muaj më parë

    Did ya thing Bill-O 🔥🔥🔥 I really needed them laughs #DYMM

  • MarshallT504
    MarshallT5045 muaj më parë

    Dude is a Beast in the stage!! Best solid one hour set I’ve seen in a while!! King of Comedy type performance!! Awesome man!!

  • Mark Gardner
    Mark Gardner6 muaj më parë

    "i fought my daddy, my step daddy, my other step daddy. My momma's new husband!" LMAO

Faqja Tjeter