TRY NOT TO LAUGH | Deon Cole | Stand-Up Comedy

Komedi

Try not to laugh at Deon Cole. Seriously. You can't. He's a Laugh Factory Favorite! Stand-up comedy at its best!
See a LIVE SHOW at the Hollywood Laugh Factory! BUY TICKETS: goo.gl/WAFQKB
Follow Laugh Factory:
Facebook: bit.ly/LaughFactoryFB
Instagram: bit.ly/LaughFactoryIG
Twitter: bit.ly/LaughFactoryTW
Official Website: www.laughfactory.com/
Tell us what you thought in the comments. Please click thumbs up and add this video to your favorites if you LOL'd.

Komente

  • QD TWO THR33
    QD TWO THR334 ditë më parë

    I wonder if Wesley Pipes stole his name from Half Baked lol

  • Zhomart Yerkin
    Zhomart Yerkin4 ditë më parë

    If Conan would be half-funny as Deon....

  • Aaron Shults
    Aaron Shults17 ditë më parë

    Most important meal of the day. Funny as hell my dude.

  • Lunga Kubheka
    Lunga KubhekaMuaj më parë

    I got you on tape too😂😂😂😂😂

  • moblacker
    moblackerMuaj më parë

    Wesley Pipes does talk so much shit. So true,

  • De'Ron Daniels
    De'Ron DanielsMuaj më parë

    There’s absolutely no need to bleep out the cussing 😭🤦🏾‍♂️

  • Aarin Grey
    Aarin GreyMuaj më parë

    That Wesley pipes jokes is fucking hilarious

  • Andrea Harkless
    Andrea HarklessMuaj më parë

    You Are Hilarious Deon Cole🤣😂😂I can not picture the hotdog 🌭😂😂🖤❤❤🖤

  • Man-o:The Black Fuhrer
    Man-o:The Black Fuhrer2 muaj më parë

    Who talks about another man junk like that.

  • KAY Le
    KAY Le2 muaj më parë

    "come get thus breakfast lmfao"😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂

  • Tabatha P
    Tabatha P2 muaj më parë

    Nope 😂😂😂😂

  • Ryan Shafer
    Ryan Shafer2 muaj më parë

    I completely lost it when he said “bleep”!

  • 89granville
    89granville2 muaj më parë

    1:43...✋come on now, let's see a show of hands who will admit to it being true😆

  • Melvin Hagan
    Melvin Hagan2 muaj më parë

    Not even funny

  • Hank Williams8
    Hank Williams82 muaj më parë

    THE DRUNK TRAIN IS SOOO TRUE!!!🤣😂🤣😂👍🏽👍🏽👍🏽

  • Victor Gross
    Victor Gross2 muaj më parë

    Wesley Pipes is Hilarious 🤣

  • Nahom Tilahun
    Nahom Tilahun3 muaj më parë

    where do u do with my thang

  • Simply Human
    Simply Human3 muaj më parë

    Wesley pipes is from halfbaked. Also, it's a pipe.

  • Sedmaster
    Sedmaster3 muaj më parë

    Well, if this is the "garbage" material his next special will be something else !!!

  • Jason Downs
    Jason Downs3 muaj më parë

    Wesley Pipes, I know exactly what Cole is talking about. Pipes never shuts the fuck up. He just talk nonsense nonstop. It’s hilarious. I’m surprised the other actors never tell him to shut the fuck up

  • John Smith
    John Smith3 muaj më parë

    Beeping everything out ruins it

  • M Lucas
    M Lucas3 muaj më parë

    Now I know why Conan isn't funny.

  • Joana Guzman
    Joana Guzman3 muaj më parë

    Are you trying to tell me a real history and then said its a lied and tried to get me worked out.?

  • poplocker4life
    poplocker4life3 muaj më parë

    What year was this originally ?

  • Blackpixels
    Blackpixels3 muaj më parë

    loool... Deon definitely smoked some chronic, how the f*** did he think of that... "I'm just gonna smoke fish, cut the middle man out" 😂

  • Za'Quan Simpson
    Za'Quan Simpson3 muaj më parë

    That’s really how Wesley pipes be talking😂😂

  • 0 0
    0 03 muaj më parë

    This is not how you display talent. Shoe us a set. This dude is fire.

  • ARGENT 191
    ARGENT 1914 muaj më parë

    Wesley Pipes is fucking hilarious, he's like a blaxploitation character doing a porno. Nacho Vidal is even funnier, that guy sounds like a TIE Fighter at the end of his scenes.

  • DON DADI
    DON DADI4 muaj më parë

    Start smoking fish🤣🤣

  • dustins54321
    dustins543214 muaj më parë

    You need this awesome movie!!!!! www.ebay.com/itm/224146521114

  • Z Ack
    Z Ack5 muaj më parë

    Beep.. beeeeeeep.. beeeeeeeeeeeeeeeeeeeerereeeeeeep... fuckin beeeeeeeeeep godamn beeeeeeeeep beeeep

  • Deez Nuttz from Brooklyn
    Deez Nuttz from Brooklyn5 muaj më parë

    This video sounds like a truck backin g up...smh

  • dead zools
    dead zools5 muaj më parë

    i fucking hate these clip videos. so misleading

  • Gus
    Gus5 muaj më parë

    😂😂😂😂

  • free america
    free america6 muaj më parë

    Dude look like tony yayo with a NY hat on at the beginning 🤣

  • Urban Grit
    Urban Grit6 muaj më parë

    😂😂😂

  • Jordan100%
    Jordan100%6 muaj më parë

    So you’ll let him talk about bats with little dicks and porn but he can’t say shit or fuck? Y’all ridiculous 💀

  • Jordan100%
    Jordan100%6 muaj më parë

    Anyone else notice he got a Bape shirt on in the beginning?

  • nick levi
    nick levi7 muaj më parë

    This censorfactory channel is funny as hell.

  • ikelenafly
    ikelenafly7 muaj më parë

    click

  • Fuch Goog
    Fuch Goog8 muaj më parë

    Been a fan since he was a writer on conan makin bit appearances. The skit where he went to a restaurant with conan is still hilarious.

  • Jonathan Cineus
    Jonathan Cineus8 muaj më parë

    Sus

  • BruceLees _GF

    BruceLees _GF

    5 muaj më parë

    Like you????

  • Fonto Pack
    Fonto Pack8 muaj më parë

    I hate how hard I laughed when he said he should start smoking fish 😭😂😂

  • David Williams
    David Williams8 muaj më parë

    That BAT Joke is GENIOUS

  • Ricky Bias
    Ricky Bias9 muaj më parë

    1:24 😂😂😂😂😂 fml

  • Derrick
    Derrick9 muaj më parë

    Wesley Pipes talks too damn much in videos. I'm like "Man shut the hell up." He's like Ron Jeremy. They just talk the whole time. Who needs commentary, watching a video ?

  • Laura Jolan
    Laura Jolan9 muaj më parë

    Could do without the censoring.

  • Cartier231
    Cartier2319 muaj më parë

    Ima just start smoking fish

  • Abdellah Oukil
    Abdellah Oukil9 muaj më parë

    😂

  • Nicola Brooks
    Nicola Brooks10 muaj më parë

    He is hilarious.

  • Virgle DeBord
    Virgle DeBord10 muaj më parë

    This is Chime. A mobo bo bo bo and a....

  • Toza
    Toza10 muaj më parë

    Way to kill an artists work by bleeping everything. I won’t be watching this channel in future.

  • Z Man
    Z Man10 muaj më parë

    Hella funny...lookin like Black Thought tho.

  • CaribbeanQueen 72
    CaribbeanQueen 7211 muaj më parë

    I love me some him he’s hilarious, aging like fine wine too looking better everyday as he gets older

  • Josh Bowman
    Josh Bowman11 muaj më parë

    Damn Deon really switched up his whole style

  • Mustafa Abuqteish
    Mustafa Abuqteish11 muaj më parë

    He used the CONAN joke once in a CONAN after hours show.

  • Bucky Barz
    Bucky Barz11 muaj më parë

    The joke 10:10 would not fly today.

  • alyxskyler
    alyxskyler11 muaj më parë

    I’m really curious of who the gay comedian was at 10:00 😂

  • Dan Blaize
    Dan Blaize11 muaj më parë

    I think this guy has his own style, I think his delivery and timing is boss. For the life of me I don’t know why he isn’t more popular. People like the Wayans though???

  • MrMerk1991
    MrMerk199111 muaj më parë

    50 cent gets shot in Compton lol. You can tell he caught that but he had to move on lmao

  • Frederick Jordan
    Frederick Jordan11 muaj më parë

    He funny as shit usually but he talked to much bout dog. Describe the bama tats and everything 🤨 whole joke I was waiting for him to mention ol girl at least once

  • Fowlers A1 Collision
    Fowlers A1 CollisionVit më parë

    Hella funny

  • RJ Cox
    RJ CoxVit më parë

    Im from Chicago too its why im saying show some more love to the hometown

  • RJ Cox
    RJ CoxVit më parë

    I didn’t even deon cole was even from Chicago. The way he does somethings its got the California vibe to it. Show some more love to the home town my dude

  • Keezie27
    Keezie27Vit më parë

    Funny dude

  • Praveen Rajendran
    Praveen RajendranVit më parë

    0:31 "Fuck it" not censored. 0:36 "Shit" censored. . . . *Yo what's good man?*

  • hot Caramel
    hot CaramelVit më parë

    Stupid censored shit. Stopped watching.

  • Al Wolf
    Al WolfVit më parë

    Joke thief.

  • Reckless Strawberry
    Reckless StrawberryVit më parë

    Fuck the beeps! Shits annoying as hell

  • Monique Gordon
    Monique GordonVit më parë

    I love Deon Cole he is so funny and fine.

  • Eccentric Lullaby
    Eccentric LullabyVit më parë

    So funny. The Wesley Pipes bit had me cracking up! 😂😂😂

  • FAT CABIN
    FAT CABINVit më parë

    k

  • Robert Clark
    Robert ClarkVit më parë

    Didn’t crack a smile

  • Robert Clark

    Robert Clark

    5 muaj më parë

    BruceLees _GF I’m good

  • BruceLees _GF

    BruceLees _GF

    5 muaj më parë

    Then get off the site...

  • Rhynoceraus Rex
    Rhynoceraus RexVit më parë

    They showed the Asian man during the last bit. Swear you somewhat corporations are still racist to this day.

  • Subscribe for Subscription
    Subscribe for SubscriptionVit më parë

    I expected him to say cat catival rights.

  • Dusean Harvey

    Dusean Harvey

    Vit më parë

    Eftbdu🤐🎊🍑🍒

  • Gerald Arismendez
    Gerald ArismendezVit më parë

    So did Hannibal Burress take the joke about having sex and switching the role?

  • james bondero
    james bonderoVit më parë

    I remember the joke he said on def jam About he was so high off weed ,he ordered a pizza and ask his mom did she want a slice of pussy instead of pizza, dude is stupid

  • Jazz Baker
    Jazz BakerVit më parë

    I’m just Serious 😂😂

  • Normand Guerin
    Normand GuerinVit më parë

    Nice try I almost laughed once

  • BruceLees _GF

    BruceLees _GF

    5 muaj më parë

    Should we care, seriously???

  • Imani Wyatt
    Imani WyattVit më parë

    Lost at Wesley pipes 💀🤣

  • Miguel Charles
    Miguel CharlesVit më parë

    That wesley pipes impersonation on point tho 😂

  • Julian Needs Blood
    Julian Needs BloodVit më parë

    Dude sometimes the crowd was noy responsive but the jokes were funny af! Very interesting. Feel like it has to do that he wasn't so fit as he is now maybe?

  • Dank Buds
    Dank BudsVit më parë

    Really... It's 2019.. And we stillbleep out curse words....... For fuck sake.. Grow up kids... Safe space is in your head

  • DionTheMusician
    DionTheMusicianVit më parë

    Wesley Pipes joint was facts. Lol

  • Tala Kael
    Tala KaelVit më parë

    pieep pieep pieep pieep pieep

  • lglp3
    lglp3Vit më parë

    Yeah I lost it with the first 30 seconds so

  • YourBoi D
    YourBoi DVit më parë

    😂😂😂😂😂😂🙏

  • Ralph Robinson
    Ralph RobinsonVit më parë

    " Hope He ain't Just come off work"

  • Luke Smith

    Luke Smith

    Ditë më parë

    Damn should have said “come from work”

  • Charl
    CharlVit më parë

    Ye-nah, thumbs down for the bleeper...I didn't even pass 2min

  • Jalen Hoyt
    Jalen HoytVit më parë

    "but I tried it" 😂😂 I was solid till then

  • arda albulak
    arda albulakVit më parë

    That grey goose joke is super lame. The whole act was below medicore.

  • Miles Morales
    Miles MoralesVit më parë

    "That's not true" "Yes it is" 💀💀💀💀

  • wanda j
    wanda jVit më parë

    I heard Wesley do gay porn too. Smh

  • You Tube
    You TubeVit më parë

    Daumn the first seconds i thought Dave Chappelle stands there

  • Blackfire 4eva
    Blackfire 4evaVit më parë

    Women love Wesley pipes!

  • torqstranger1
    torqstranger1Vit më parë

    i passed it ,didn't laugh at all

  • Chad Cena
    Chad CenaVit më parë

    He sounds like Dave Chappelle.

  • Goddess Love
    Goddess LoveVit më parë

    For the record men please don't talk like Wesley Pipes .....that shit ain't cute! 🤣🤣🤣

  • maumbu

    maumbu

    Vit më parë

    Too late

  • Victoria’s Angel
    Victoria’s AngelVit më parë

    😂😂🤘🏾

  • User 1
    User 1Vit më parë

    “Yes we do”

Faqja Tjeter